piątek, 6 lutego 2015

Jak dorosnę będę strażakiem


Ciekawe ilu chłopców (albo i dziewczyn) marzyło o tym, by zostać strażakiem jak dorośnie?  Chociaż może to marzenie należy sprecyzować - ilu chciało mieć własny wóz strażacki :) ?
Miałam niedawno okazję wykonać kartkę na 30te urodziny takiego właśnie marzyciela o pseudonimie Garsija. Garsija  po części spełnił swoje marzenie i został członkiem OSP. Jeszcze mu tylko wozu strażackiego na własność brakowało. I o to jest :)


Bazę kartki przycięłam do kształtu wozu strażackiego, który przedrukowałam jako grafikę. Są błyszczące brokatem dwa koguty, koła na porządnych guzikowych oponach, a w oknach szybki czyli glossy accent.
Moja czerwona bryka pojedzie wprost na wyzwanie w Kartkowym ABC "C jak Czerwony", a po drodze może i jakiś pożar ugasi, któż to wie ;)

18 komentarzy :

  1. fajna :)) widzę, że nie tylko ja "strażackie" kartki robię :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo kto powiedział, że czerwony to tylko na walentynki :D Dziękuję za odwiedziny ;)

      Usuń
  2. Ależ super praca! jestem zachwycona :)) tak przy okazji Dziękuję za udział w moim candy :) życzę powodzenia :) pozdrawiam serdecznie Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, kartka świetna. Radosna, kolorowa. Bardzo mi się podoba.
    A tak z innej beczki... czy mówiłam Ci już, że bardzo podoba mi się Twoje zdjęcie profilowe?:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu :)
      Zdjęcie trochę takie, że się mentalnie i wizualnie odmładzam ;) Dziękuję za komplement :*

      Usuń
  4. Śliczna praca,kiedyś robiłam boxa dla komendanta straży ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      U mnie to był pierwszy raz i długo myślałam, co by tu zrobić.

      Usuń
  5. Wow, pomysłowa kartka i taka niebanalna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam wolałabym strażaka
    tego najodważniejszego ;-D

    ale bryka super pomyślana :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczka ! Bardzo oryginalna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Podziwiam, precyzji i cierpliwości! Ale efekt jest niesamowity! żałuje, że zdjęcie nie oddaje tych wszystkich detali, bo to naprawdę cudeńko! :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka