środa, 11 lutego 2015

Lot balonem


Jakie marzenia może mieć mężczyzna kończący 90 lat ? Na pewno  - aby zdrowie dopisywało, bo to najważniejsze.  A ja wymyśliłam jeszcze coś więcej ... ;)
Taki o to wirtualny lot balonem wraz z pakietem życzeń powstał na piękny jubileusz dziewiątej dziesiątki.


Kartka powstała na bazie kolekcji Venus i Mars Magicznej Kartki. Użyłam tu dwóch papierów nakładanych na siebie za pomocą kosteczek 3D. Balonik to tekturka z Eko - Deco, którą zabarwiłam trzema różnymi tuszami. Dodatkowo na baloniku zawisła podkowa na szczęście.



5 komentarzy :

  1. Śliczna i taka stateczna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tu symboliki, tak lubię
    a rocznica nader zacna, pozazdrościc! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko Dorotka, dobijemy również do takiej rocznicy ;)

      Usuń
  3. Bardzo oryginalna ta kartka. Gratuluje talentu:)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka