poniedziałek, 23 grudnia 2013

Z życzeniami i karczochami

Kilka migawek świątecznych z mojego domku :)
Udało mi się na szczęście skończyć moje karczochowe trio, które zawisło w oknie. Jeszcze się nie dorobiłam firanek w salonie, więc to jedyna dekoracja na gołych szybach nie licząc rolet.

Jako że to ostatni mój post przed świętami, pragnę wam złożyć jeszcze życzenia świąteczne


Pogodnych w sercu i za oknem
Świąt Bożego Narodzenia
niezapomnianych chwil przy wigilijnym stole
ciepłych słów i rodzinnych uścisków


A na nadchodzący Nowy Rok 
spełnienia wszystkich planów, marzeń i zamierzeń.
Trzymajcie się ciepło i zdrowo!
Angi



4 komentarze :

  1. Dużo dobrego na święta i twórczych dni w Nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Angie dla Ciebie i Twojej Rodziny również moc świątecznych uscisków :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwykle nie podobają mi się te bombki, ale w Twoich nie ma tego typowego dla nich przesytu. Fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne karchochowe bombki i choineczka rewelaccyjna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka