piątek, 13 stycznia 2012

Z pazurami

Tak zupełnie "z innej beczki" ;)
Kiedyś malowanie różnych rzeczy, wzorów itp na własnych paznokciach było dla mnie świetną zabawą i relaksem. W okresie świąt Bożego Narodzenia malowałam choinki i płatki śniegu na paznokciach, na Wielkanoc - kurczaki :D z reguły było coś "tematycznego" i adekwatnego do sytuacji na moich dłoniach.  Dziś się przerzuciłam na tworzenie w papierze, ale tworzenie na paznokciach ciągle we mnie siedzi i czasami powraca ;) Tak powróciło np w zeszły weekend.





6 komentarzy :

  1. no widze mam bratnia dusze ;)

    ja za czasow jak jeszcze malowalam paznokcie to tez tematycznie...
    przy okazji obslugiwalam cala rodzine(zenska czesc ma sie znaczyc) :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jestem pod wielkim wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, prawdziwe rękodzieło, które można nosic na sobie:)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka