czwartek, 26 stycznia 2012

Wszystkiego po trochu

Pomysłów i tematów wiele, ale jak tu to zmieścić w jednym poście ;) ? Więc może po kolei....


Zacznę od pochwalenia się :] Dwa dni temu dostałam piękną niespodziankę w wygranej palidramowej rozdawajce u Joli. Możecie podejrzeć jakie cudowności znalazłam w paczuszce KLIK. Zabawa ciągle trwa, więc warto zapolować ;) Zapraszam na bloga do Joli po szczegóły.

Najnowsza FotoGRA w Art-Piaskownicy skłoniła mnie do zastanowienia, jaki jest mój ulubiony kolor. Myślę, że to niewątpliwie jest to uzależnione od mojego nastroju, stanu ducha, aury za oknem. No cóż - jak mówią - kobieta zmienna jest. I dziś gra mi w duszy kolor czerwieni - jak barwa róż otrzymanych od ukochanego mężczyzny.


I jeszcze  - trochę już zakurzone wyróżnienie ;) Jakiś czas temu dostałam takowe od Sikorki. Jakoś wtedy nie odpisałam, później wyleciało mi to z głowy.... Więc piszę teraz - Sikoro, ogromnie dziękuję za wyróżnienie. 


Zasady tej zabawy z wyróżnieniami są takie:
- napisz kto przyznał Ci nagrodę
- napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
- nominuj 15 blogerek 

To teraz przypadkowe 7 faktów o mnie:
1. Jestem zmarzluch przeogromny. Jest mi zimno zawsze i wszędzie.
2. Jakby ktoś mi 10 lat temu powiedział, że wciągnie mnie kiedyś chodzenie po górach, puknęłabym się w czoło i wyśmiała go. Dziś nie mogę się doczekać kolejnej wyprawy.
3. Zawsze marzyłam, by pójść na medycynę i zostać psychiatrą. No szkoda, że nie wyszło.
4. Lubię gotowanie w stylu  "sprzątanie lodówki" - bez przepisu, wrzucając to co się ma pod ręką.
5. Nienawidzę zmywania naczyń. Dobrze, że wynaleziono zmywarki.
6. Uwielbiam oglądać ślubne zdjęcia, nie tylko swoje i nie tylko znanych mi osób.
7. Nie znoszę kłamstwa i dwulicowości u ludzi z mojego najbliższego otoczenia.

Pominę ostatni punkt zabawy, gdyż ciężko mi wytypować 15 blogów. Większość już takie wyróżnienia otrzymała, a poza tym podziwiam znacznie więcej niż 15 blogów i ciężko by mi było wybrać.

Na zakończenie, jak już wspominam blog Sikorki - zapraszam was serdecznie na candy u niej. Naprawdę warto bo każdy znajdzie tam dla siebie coś miłego ;)




5 komentarzy :

  1. ;-) Dziękuję za udział w Candy.
    A PRO POS wyróżnienia, to podpisuję się pod punktami 4-7 ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) czyli mamy jakieś 57% wspólnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to rzeczywiście - bardzo dużo nas łączy ;) Hihi, nie jestem przynajmniej dziwna, zwłaszcza a propos pkt. 6, bo mąż się zawsze ze mnie śmieje, jak wciągam się w oglądanie:]

      Usuń
  3. ,,Zawsze marzyłam, by pójść na medycynę i zostać psychiatrą. No szkoda, że nie wyszło."
    Nie będę pytać co się nie powiodło, bo to nie moja sprawa, ale bardzo żałuje, że Ci się nie udało. Ja też miałam takie marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy - po prostu za niski poziom wiedzy miałam, zwyczajnie :D Poszłam na inne studia, ale i tak byłam zadowolona ;)

      Usuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka