poniedziałek, 16 stycznia 2012

Dla Babci

Moja Babcia skończyła właśnie 80 lat - piękny wiek ;) Kartkę dla niej zrobiłam w wersji na okrągło w odcieniach bieli i różu. Początkowo kartka była bez stempelka ptaszkowego, ale mój mąż stwierdził, że jak kartka dla babci to musi być na niej kura :D No i proszę - o to ona, w wersji bardzo strojnej ;)





Jako, że kartka jest okrągła i z ćwiekiem - idealnie wkomponowała się w IX wyzwanie CraftManii.
Mogę jeszcze dodać, że Babcia była kurką zachwycona ;)
Pozdrawiam!

4 komentarze :

  1. Nie lada wyzwanie na tak "poważne" urodziny. Ważne, że wykonana sercem ;-)
    Bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kartka fantastyczna:)
    pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja babcia kończy 81 lat ;)

    Kura świetna, piękna kartka :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piekna! cudne kolory!
    tak przegladam twojego bloga i zdałam sobie sprawe jak dawno u ciebie nie byłam..
    już nadrabiam zaległości :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka