piątek, 27 stycznia 2012

Rozbrykana sówka

Przedstawiam wam słodkiego szalonego fioletowego ptaszora :)


Dlaczego tytułowa sówka taka rozbrykana?  Może od początku. Już jakiś czas rodzina sówek leżała w moich pudełkach i czekała na nowy dom. Pierwszą zaplanowałam właśnie wyprawić w świat na urodzinowej kartce dla Dagetka.


Oczywiście nie mogło się obyć bez pożegnalnych zdjęć. Za pierwszym razem, jak robiłam jej zdjęcia to sówka znajdowała się na obrzeżu serwetki, wyżej, tam gdzie ją usadowiłam. Oczywiście w moim mniemaniu miało jej tam być najlepiej...


Zdjęcia nie wyszły za dobrze (niestety sztuczne światło) więc jeszcze przed spakowaniem sówki w podróż, chciałam jej zrobić nowe fotki. 


Jakież było moje zdziwienie, gdy zobaczyłam ptaszora w innym miejscu na kartce.  Usadowiła się na wstążkach jak kura na grzędzie i wytrzeszczała na mnie roztrzęsione oczęta.


No nic - zostawiłam ją w tym miejscu. Nie będę się z bestią szamotać.  Mam nadzieje, że nowej właścicielki będzie się bardziej słuchać.


Jeszcze na koniec dodam, że to moja pierwsza kartka sztalugowa i juz bardzo pokochałam tą formę ;)
Pozdrawiam gorąco!

10 komentarzy :

  1. prześliczna kartka ... w ogóle przeglądają twojego bloga jestem pełna podziwu dla twoich dzieł .. pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna kartka. a sówka jest BOSSSKA !!!
    pozdrawiam, Beck

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolorystyka ;-) a sówka przesuper!

    OdpowiedzUsuń
  4. O prosze jaka ruchliwa sowka, na razie grzecznie siedzi mam nadzieje ze nie zaskoczy mnie i nie odleci, bo byloby szkoda. Teraz siedzi i ma na oku nasza latorosl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sówka jest wspaniała:-)
    I pięknie prezentuje się na sztalugowej kartce:-)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartelucha :) Dziękuję za udział w moim candy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka i urocza sówka :)

    Dziękuję za udział w moim candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! I sówka i cała kartka, takie radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sowa rzadzi! sliczna karteczka :D

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka