wtorek, 20 stycznia 2015

Fioletowy notes

Kalendarza u mnie w tym  roku nie było (i chyba nie będzie) ale jest za to taki o to notes.

Notes został stworzony na granatowej bazie obłożonej skórką, wypełnionej sztywnymi kartami z nadrukowanymi liniami. Jest także gumka zabezpieczająca notes przed otworzeniem oraz gumeczka na długopis. Notatnik ozdobiłam fioletowym papierem w esy floresy. Zawisła tutaj na łańcuszku klatka z ptaszkiem, którą zabarwiłam tuszem na fioletowo i ozdobiłam diamencikami. Tłem dla klatki jest bawełniana koronka, która dodatkowo stworzyła taki romantyczny klimat. Ptaszkowy klimat jest także w postaci taśmy i metalowego ptaszka zawieszki.
Notesik jest skromnie ale efektownie ozdobiony. Myślę, że w damskiej torebce nic mu nie grozi.


Pozdrawiam Was ciepło!

12 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka