czwartek, 16 października 2014

Bukiet kwiatów w wazonie

 
Nie po raz pierwszy zapodziałam zdjęcia kartki na komputerze. Zdjęć tej pracy szukałam od początku lipca ;) Są, znalazły się, choć może jak widać nie są zbyt dobrej jakości. Dlatego zdaję się trochę na waszą wyobraźnię ;)
Kartki w formie sztalugowej już u mnie powstawały, jednak taki bukiet kwiatów na kartce wypatrzyłam u Alusiek i od razu wiedziałam, że muszę taki stworzyć. U mnie bukiet jest z czerwonych róż, z dodatkiem kremowych i szarych kwiatów. Wszystkie kwiaty, za wyjątkiem malutkich bordowych różyczek, wyszły spod moich łapek.



Zależało mi, ze względu na dostojny jubileusz, by bukiet był bardzo bogaty, a jednocześnie pozostał elegancki i stonowany w barwach. Stąd też obowiązkowo musiały się w nim znaleźć klasyczne czerwone róże.  Bukiet umieściłam w eleganckim wazonie ozdobionym koronką i bordową kokardą, a sam wazonik stanął na koronkowej serwetce. Dodałam kilka błyszczących perełek, które także dodają całości elegancji.



W pracy użyłam papierów z kolekcji Just a Note. Kartka wbrew pozorom, po złożeniu spokojnie zmieściła się w kopercie. Także jak już nacieszy oko adresatki, stojąc wyeksponowana, można ją złoży i przechować na pamiątkę.

Pracę zgłaszam na wyzwanie
  U jak urodziny na Kartkowym ABC












Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających :)

32 komentarze :

  1. Przepiękna praca,dużo wysiłku musiała cię kosztować.....

    OdpowiedzUsuń
  2. bosh! jakie cudne te kwiaty! no PRZE-ŚLI-CZNE! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna kartka! Ile pięknych kwiatów, wykonana idealnie do okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jejciu! bukiet prześlicznych kwiatów :) i świetny format :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękny bukiet :) Prześliczna kartka

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca, piękny bukiet i jaka ciekawa forma! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna praca, oryginalna i bardzo elegancka. A Twoje kwiaty po prostu zapierają dech :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam wiecznie jestem niezadowolona z moich kwiatów więc tym bardziej dziękuję ;)

      Usuń
  8. Dziękuję za pokazanie :)
    Śliczna, kwiatki ekstra jak prawdziwe a całość bardzo ciekawie skomponowana :)
    Napatrzeć się nie mogę :....
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję że wpadłaś zobaczyć jak mnie zainspirowałaś ;)

      Usuń
  9. niesamowity bukiecik i pomysłowy kształt

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow.. rewelacyjny pomysł i perfekcja w wykonaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. niby perełki, a są w stanie dodać tyyyle klimaciku :) podziwiam Cię, bo ja bym nie miała cierpliwości...to dobrze, że się zmieściła!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Aż takiej cierpliwości ona nie wymagała ;) Miałam frajdę z układania takiego bukietu.

      Usuń
  12. Kwiaty są główną ozdobą tej pięknej kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zajebiste! (sorry ;-D)

    czy ja dobrze widzę, to jest easelcard?
    odgapię, nawet jak mi nie pozwolisz ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) :) nie będę cenzurować ;)
      Odgapiaj ;) Ja sama natchnęłam się tutaj pracą Alusiek.

      Usuń
  14. Przepiękny kosz! Kwiaty zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bukiet i kartka zachwycające. Dziękuje za udział w wyzwaniu w Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka