wtorek, 5 maja 2020

Twin Peaks


Witajcie! Dziś mam dla was pracę w bardzo specyficznym, nieogarniętym klimacie serialu "Miasteczko Twin Peaks".
Z wszystkimi dziełami Davida Lyncha jest tak, że albo się je kocha, za całą tą niezrozumiałą i często poplątaną otoczkę i fabułę, albo te same aspekty drażnią tak bardzo, że przez żadną produkcję nie da się przejść do końca. Ja raczej zaliczam się do tej pierwszej grupy.

Pamiętam jak jako nastolatka wyczekiwałam kolejnego odcinka Twin Peaks i z niecierpliwością czekałam na wyjaśnienie, kto zabił Luarę Palmer. Jakiś czas temu odświeżyłam sobie ponownie wszystkie odcinki i dopiero teraz dostrzegłam, że samo zabójstwo to tutaj niewiele znaczy. Że serial naprawdę wart jest uwagi za wiele innych wątków, obrazów, charakterów postaci.
Ciekawa jestem ilu z was jest fanem tej produkcji?
Moja adresatka kartki z pewnością jest wierną fanką i Twin Peaks i całej twórczości Lyncha. 
Dlatego też kartka w tym klimacie z pewnością jest strzałem w dziesiątkę. Symboliki tłumaczyć nie muszę, oczywiście jak ktoś zna serial i film Fire walk with me. A jak nie - zachęcam do obejrzenia :)



2 komentarze :

  1. tak, kartka była strzałem w dziesiątke! Spodobała się baaardzo! <3 dzięki :*

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka