niedziela, 3 maja 2020

Na słonecznej plaży


Witajcie! Dziś mam przyjemność gościć na blogu APS Craft. W ramach mojego występu przygotowałam aż trzy nowe prace. 
Dziś pokazuję wam bliżej pierwszą z nich.
Jest to słoneczna i ciepła kartka urodzinowa z okazji 40 tych urodzin pewnej pięknej i bardzo sympatycznej kobiety. 
Podobno udało mi się całkiem podobnie ją przedstawić na rysunku ;)


Jestem pewna, że w mojej jubilatce drzemie ogromna siła więc posyłam karteczkę na wyzwanie:

A skoro mamy też żółtą piaszczystą plażę, to może i tutaj moja praca się znajdzie:



Pozdrawiam wiosennie!
Angi

1 komentarz :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka