sobota, 13 maja 2017

Zapraszam na kawkę


Witajcie Kochani!

Aby was nie zanudzić tymi komunijnymi tematami, dziś zapraszam na kawkę :) A skoro wreszcie zagościło upragnione słońce i słupek rtęci podskoczył, więc myślę, że i kawa w wersji mrożonej może być.
Poniższa praca z przeznaczenia była kartką urodzinową dla wielkiej miłośniczki kawy. Ale myślę, że z powodzeniem mogłaby być wręczona jako zaproszenie na kawowe spotkanie.
Kawka mrożona to stempelek mojego autorstwa, który możecie zakupić w Craft Style. A gdyby ktoś wolał jednak wersję na ciepło to zapraszam poniżej.





Ja w sumie nie mogę się zdecydować, którą wersję bardziej lubię. Co nie zmienia faktu, że te plastikowe kubeczki mają coś w sobie i dają radość ;) Poniżej przedstawiam mój drugi rysunek kawowy, który udostępniam wam za darmo. Jeśli go wykorzystacie w swojej pracy - proszę o podanie linku do mnie na swoim blogu/galerii oraz o pochwalenie się w komentarzu tutaj pod postem. Na pewno wpadnę zobaczyć wasze dzieło. Grafika w formacie .jpg, bo tylko takie potrafię tworzyć.
 
 Pozdrawiam ciepło, wiosennie i .... kawowo :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka