niedziela, 7 maja 2017

Pozlotowo i komunijnie


Witajcie niedzielnie!

Wczoraj, jak zapewne wszystkie scraperki wiedzą, świętowaliśmy międzynarodowy dzień scrapbookingu, który to przypada w pierwszą sobotę maja. I oczywiście, wzorem ubiegłego roku, nie mogłam go świętować inaczej, niż na Śląskim Zlocie Scrapbookingowym w Katowicach.

Na zlot dotarłam z wieloma przygodami (nie ma co się rozpisywać o absurdach pkp czy galerii handlowych :D), ale z pewnością nie miało to wpływu na mój nastrój gdyż towarzyszkę przygód miałam idealną (dziękuję Ki jeszcze raz :*). Było masę wrażeń, inspiracji, zakupów oczywiście, uścisków, ale i też dłuższych rozmów (dzięki Iza i Kasia ). Uwielbiam takie imprezy :)

Naładowana pozytywnie wracam do tematu czyli ... do kolejnej kartki komunijnej.



Pozdrawiam ciepło!!

Angi

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka