czwartek, 27 kwietnia 2017

Kartki komunijne dla chłopców


Witajcie!

Po krótkim szyciowym przerwyniku, powracam do tematów komunijnych ... Dziś chciałam wam pokazać kartki komunijne, które przygotowałam dla dwóch chłopaków.
Są one zdecydowanie w stylu clean & simple. Na chłopięcych kartkach, przy takiej okazji, raczej nie umieszczam kwiatów i wszelakich dodatków, chociaż ręce mnie swędzą ... ;) Kartki powstały w ramach inspiracji dla  Piatek Trzynastego. Kielich drukowany pochodzi od janet, natomiast kolorowana markerami mnostrancja to Digi Scrap. 
 





 

Pozdrawiam!

Angi




2 komentarze :

  1. Piękne pamiątki na komunię :)Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam wiosenne promyki słoneczka -Gosia

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka