sobota, 1 kwietnia 2017

Eko jaja


Witajcie!

Pozostaję ciągle w klimacie wielkanocnym i w tworzeniu parami ;) Dzisiejsze kartki to liczne namieszanie deseni - kwiaty, zawijasy i .... gwiazdy. Trochę przewrotnie, zwłaszcza w pracach wielkanocnych.
Ale lubię nietypowe zestawienia. Bardzo mi się podoba ten blask gwiazdek w moich eko jajkach. Do tego wykorzystałam już tylko minimum kolorów i obowiązkowo soczystą wiosenną zieleń. Co myślicie o takim zestawie?




Takie sobie poczyniłam jaja .... 😜 

pozdrawiam wiosenie!

Angi


1 komentarz :

  1. fajny klimacik!
    lubie takie "eko"

    mam nadzieję, że odsapnęłas juz po świętach ;D

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka