środa, 28 grudnia 2016

Zimowa żyrafka


Witajcie poświątecznie,
Wypoczęci, zdrowi? Bo że najedzeni to nie mam wątpliwości ;) Więc myślę, że wypad na łyżwy będzie idealnym rozwiązaniem. Ostatnia zimowo - świąteczna kartka powstała dla wyjątkowej osóbki. Dlatego też obowiązkowo musiała być z żyrafą. Żyrafkę zmalowałam sama (kto ma ochotę mieć taka samą  - zapraszam TU), pokolorowałam markerami i umieściłam ją w zimowej scenerii na zamarzniętym jeziorze. Wierzę, że mimo wszystko sobie poradzi nie tylko tu ale i w każdych warunkach. Żyrafka i właścicielka kartki oczywiście ;)
 



 
Ten post leci jeszcze z automatu ... W kolejnym będzie coś więcej życzeniowo i świątecznie. Na pewno się wytłumaczę z mojej długiej blogowej nieobecności.  Pozdrawiam ciepło!!




5 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka