czwartek, 4 września 2014

Zimowy ptaszek

Wcale nie chcę przywoływać zimy na początku września ;) Ale dopiero jak stworzyłam tę kartkę zobaczyłam, że wyszła tak właśnie zimowo, czy też jesienno - zimowo. Bo nieświadomie stworzyłam gila, który jakoś tak z zimą mi się kojarzy, zieleni na kartce brak, róże też w jesiennych barwach.... Kartka powędrowała jednak na letnie urodziny, które były ostatniego dnia wakacji ;)



Ptaszek i przepiękna tekturowa rameczka z falbanką pochodzą z Eko Deco. Ptaszka potraktowałam brązowym i czerwonym tuszem. Delikatnie wytuszowałam też ramkę. Róże są mojej własnej produkcji. 
I jak wy sądzicie? Czyż nie wyszło tak trochę zimowo?





Kartkę zgłaszam na wrześniowe zwierzęce wyzwanie Szuflady. 


A z racji warstwowości na pracy (papier z obszyciami, czerwona warstwa, gaza), kartkę zgłaszam także na wyzwania: Z ramką na AltairArt (użyłam tuszy distress i pigmentowego czerwonego, ramka jest tekturkowa z Eko_Deco)

oraz na wyzwanie warstwowe z tekturką na Scrappin-fantasies


Wszystkich zapraszam na trwające jeszcze moje candy. Zapisy TUTAJ. A tymczasem żegnam się z wami jeszcze tak całkiem ciepło i letnie :)

20 komentarzy :

  1. Bardzo fajna praca, podoba mi się. super!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Przyleciały gile, nawet nie wiem ile
    cała jarzebina sniegiem oblepiona!
    co będziecie jadły?
    nie kłopocz się o nas!
    znajdziemy pod śniegiem korale jarzębin
    a ty idź do domu bo sie tu zaziębisz"

    Takie sprzężenie zwrotne na słowo gil ;-DDD
    Może robić za zimową kartkę, ale nie musi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz, ja nie mogłam sobie przypomnieć, a coś mi tam świtało, że był w przedszkolu wierszyk o gilach :D

      Usuń
    2. w podstawówce, moi bracia ćwiczyli ten wierszyk tak namietnie, że do dzisiaj pamiętam :-)

      Usuń
  3. Piękna! Podziwiam ręcznie robione kwiaty, prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka ;) Trochę zimowa, trochę letnia (kwiaty) ;)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka !!!
    Życzę powodzenia w wyzwaniach i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo ładnie, ciekawe ułożenie i użyte ozdoby. Życzę powodzenia.:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka, piękne kolory i dodatki :) Życzę powodzenia w wyzwaniach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna praca, cudne kolorki i kwiaty ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna! ;) Kwiaty robione ręcznie wyglądają pięknie! ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo, że karteczka nie jest wesoła jak inne z dodatkiem zieleni, której jak wspomniałaś tutaj brak, mi wcale też zimy nie przypomina. Ogólnie ptaki kojarzą mi się z ciepłym okresem, w którym dookoła słychać ich śpiew.
    Mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super genialna praca, kolory czarują, i styl w jakim jestywykonana! dzięki za udział w wyzwaniu scrappin!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna karteczka, bardzo odważne kolory :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka