środa, 19 lutego 2014

Tchnienie wiosny

Na blogu Scrappo pojawił się ciekawy filmik tutorialowy na cieniowane tuszami obrazki. Tak mi się ta technika spodobała, że w ciągu pół godziny poczyniłam zapasy obrazków na kilka miesięcy ;) Dziś pokazuję wam kartkę z jednym z nich, taką bardziej wiosenną, adekwatnie do aury za oknem.
W mojej wersji tło "zasłoniłam" kilkoma wyciętymi ręcznie kwiatkami, cieniowałam tuszami: żółtym, dwoma zieleniami i dwoma odcieniami niebieskiego.  Odbiłam stempelek z napisem i dodatkowo moje wiosenne kwiaty przyozdobiłam perełkami. Całość mi się bardzo podoba :)


Kartkę oczywiście zgłaszam na wyzwanie tutorialowe w Scrappo.

4 komentarze :

  1. Superowa ja tez utonelam w tej technice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Kartka rzeczywiście subtelnie przywołująca wiosnę!!
    Życzę powodzenia:-*

    OdpowiedzUsuń
  3. super
    i wcale nie trzeba mieć nie wiadomo ile stempelków... :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka