piątek, 14 czerwca 2013

Moja prywatna elektrownia

Nawiązując do mojego candy i sposobie na naładowanie akumulatorów, moim sposobem  na  napełnienie  się pozytywną energią  jest pewna mała istotka, która pojawiła się na tym świecie niespełna 5 miesięcy temu. To moje małe szczęście potrafi obdzielić swoją pozytywną mocą nie tylko mnie i swojego tatę, ale także każdego, do którego posyła swój promienny uśmiech. I mimo, że wywróciła nasz świat do góry nogami, to jednak okazało się, że czasami na rękach jest łatwiej iść przez życie niż stąpając na boso bądź w niewygodnych butach. Bo jak się ma u boku taka małą prywatną elektrownię atomową, która pracuje 24h na dobę (nie no, robi sobie jakieś tam kilku godzinne postoje produkcyjne ;-) ), to i te ręce stają się bardziej wytrzymałe i nabierają masy mięśniowej, dosłownie i w przenośni.
 Dziś wam pozwalam skorzystać  z tej mocy, i to całkowicie za darmo ;)


Moje zdjęcie jest fotoliftem zdjęcia zaproponowanego przez Art-Piaskownicę, gdzie zgłaszam je na poniższe wyzwanie.  


Zapraszam na moje candy (link w pasku bocznym), gdzie czekam na wasze przykłady, jak ładujecie swoje akumulatory.

9 komentarzy :

  1. Hahah Mi jest bezbedna!!!! Powodzenia w wyzwaniu jestescie moimi faworytkami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka słodka ta Twoja elektrownia :)
    Jak promyk słońca <3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna na Wasza elektrownia :*
    dobrze mieć pod ręką takie swoje prywatne źródło dodatkowej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam ciepło obydwie Kobietki:-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne dziewczę :) Zazdroszczę ;-) Moje już takie wielkie...

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka cudna ta twoja mała elektrownia pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje takiej ślicznej elektrowni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. haha no patrz a ja dopiero teraz dotarłam tutaj ... i widzę, że twoja córcia jest rok starsza od mojej Kaju ... tak dzieci to cudowny dar i najwspanialsze co może nas spotkać .. i nie ukrywam, że mój akumulator też dział bez zarzutu ;) uściski dla córci!!!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka