poniedziałek, 10 września 2012

Z sercem

Dziękuję Wam bardzo za te ciepłe słowa pod poprzednim postem. Nie macie pojęcia jak te kilka słów potrafi dać chwile ukojenia. Taki rodzaj wsparcia też ma dużą moc.

W tym poście odsuwam na bok moje smutki i pokażę wam bardzo radosną - bo na ślubną okazję - karteczkę. Jest to przy okazji mój debiut w technice quillingu. Stempelek z kartki oczywiście od  joligg. Pudełeczko na kartkę wykonałam wzorując się na tym kursie.






Bardzo was przepraszam, że nie zaglądam tak często do was. Nad tym muszę jeszcze popracować, tzn nad całkowitym powrotem do blogowego świata. Jednak na ile jestem w stanie - psychicznie i fizycznie - rzucam okiem na wasze blogi i chłonę waszą twórczość ;)

Pozdrawiam was bardzo gorąco!

13 komentarzy :

  1. To serce jest niesamowite. Nigdy nie byłam fanką quilingu i to serduszko jest pierwszą praca w tej technice, która mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudeńko i ile w tym serca włożonego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anulka widze ze i Ty sie zarazilas ta technika!!! I Bardzo dobrze, pieknie Ci wyszlo!!! Serduszko jest wprost magiczne i te krysztalki na nim, mrauuuuu

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie wyszło ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Misterna piękna praca.Widać wytrwałość.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jest ta karteczka! na pewno wymagała od Ciebie całą masę pracy :) do pudełek jeszcze nie doszłam, muszę się nauczyć :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O proszę :) świetnie Ci wyszło to serducho :)

    Jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie po wyróżnienie:
    http://quillingowo.blogspot.com/2012/09/chopcy-lubia-autka.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna genialna genialna:) Zakochalam sie na maksa!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna , czasochłonna kartka! Super .

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękna praca!! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka