poniedziałek, 6 lutego 2012

Słodko na dobry początek tygodnia

Wam też tak cięzko było dzisiaj wstać? Chyba nie będę orginalna jak stwierdzę, że nie lubię poniedziałków... Na dobre rozkręcenie tygodnia poszwędałam się trochę po blogach i ślinka mi pociekła na widok pewnych słodkości.
W Pracowni Wycinanki można wygrać najnowżą kolekcję Paris, Paris, która będzie miała premierę dopiero za tydzień. Zajrzyjcie tam koniecznie.

Urodzinowe słodkości przyciągnęły mnie także u Noami.  Oj kuszą te pyszności, kuszą ;)


A u mnie coś ostatnio zastój w tworzeniu. Brakuje pomysłów, okazji, natchnienia. Ech, chyba te mrozy zamroziły u mnie wszystko. Czekam na odwilż :]

1 komentarz :

  1. Gdybym tylko na ojczystej ziemi mieszkala chetnie bym sie w candy pobawila ;)

    a ty moze nie taka do konca zamrozona co??

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka