niedziela, 20 marca 2011

Wielkanocne wspomnienia

Wielkanoc zapasem, a u mnie śnieg i mróz za oknem. A jutro pierwszy dzień wiosny przecież ...

Wrzucam za jednym zamachem wszystkie kartki wielkanocne, jakie zrobiłam rok i dwa lata temu. To były wtedy dopiero moje początki karteczkowe i nie jestem z nich w większości zadowolona.
Pomysły w większości czerpałam z internetu z innych blogów i z góry przepraszam, ale na chwilkę obecną nie jestem w stanie przypomnieć sobie u kogo dany wzór wypatrzyłam.





Tegoroczne kartki świąteczne się tworzą dopiero i niedługo je pokarzę ;)

1 komentarz :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka