piątek, 18 marca 2011

Urodzinowe ze słonecznikami

Jakiś czas temu miałam sezon na słoneczniki na kartkach. Te dwie są już dość stare (prawie sprzed 1,5 roku) i w sumie tak sobie pomyślałam, że z okazji wiosny znów bym coś w tym klimacie zrobiła ;).


 Ta była robiona dla mojej przyjaciółki. Oczywiście zdjęcia niefortunnie zrobiłam na czarnym stole i nie widać ładnego granatowego koloru kartonika.





A ta była dla trochę starszej osoby. W sumie słoneczniki  pasują do każdego wieku :)



Pozdrawiam!

1 komentarz :

  1. Śliczne słoneczniki :) Od razu się cieplej robi :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka