niedziela, 11 stycznia 2015

Vintage roses


Witam was ciepło :)
Dzisiaj przenosimy się trochę w klimat retro, bo tak mi się właśnie kojarzy dzisiejsza praca.

Do stworzenia tego czterdziestkowego kompletu posłużyła mi kolekcja "Dom róż".  Cudna, nowiutka kolekcja wreszcie weszła w moje posiadanie i aż żal było mi rozcinać te arkusiki - takie są piękne. Ciemna craft baza, różane papiery w 3 warstwach, do tego warstwa koronki, która jest z tzw. "odzysku" - czyli oderwana z mojego starego topu, który trafił na śmietnik. Kartka wpasowała się w sam raz na wyzwanie Altair Art.



W pracy wykorzystałam też tekturową rameczkę z Eko - Deco, którą zabarwiłam, podobnie jak brzegi i część kwiatów, distressem Tea Dye. Dodałam ptaszka, gałązki, kwiatki, kilka perełek i sznurka. Warstw na kartce jest  4, dodatkowo klimat vintage, więc pracę zgłaszam także na wyzwanie Skarbnicy Pomysłów - warstwy i vintage.




Bardzo jestem zadowolona z tego konmpleciku. Uwielbiam taki retro klimat. Mam nadzieję, że i wam się spodobało. Bo wiem, że obdarowana była bardzo pozytywnie zaszokowana, a to jest w sumie najważniejsze.

Pozdrawiam was ciepło!


17 komentarzy :

  1. Jest piękna- i mówię to ja której klimat retro jest daleki. ładnie i klasycznie a jakie wykonanie:) Ania rozwijasz się choć często wydaje mi się że już nie można ciekawiej, estetyczniej to jednak Ty otwierasz mi oczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Iza, dziękuję za tyle ciepłych słów :*

      Usuń
  2. Bardzo ładna kartka i wcale się nie dziwię że obdarowana była zaszokowana

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka w klimacie jedynym właściwym;-)
    Aniu, robisz piękne kartki. I chociaż wydaje się, że już niczego nie można udoskonalić, Ty z każdą odsłoną pokazujesz, ze jednak można!
    Śliczna, klimatyczna....jak marzenie
    Pozdrawiam ciepło:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci Jolu bardzo :* Bardzo mi miło, że zauważasz mój rozwój ;)

      Usuń
  4. Fantastyczna praca, jest piękna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art i Skarbnicy Pomysłów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna praca. Tak dużo się na niej dzieje i wszystko do siebie pasuje ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów i Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplet :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka