środa, 24 września 2014

Na pierwszy dzień jesieni



Wczoraj zaczęła się kalendarzowa jesień. I wczoraj, choć nie całkiem z tej okazji, był post z wynikami candy, które chciałam wam pokazać jak najszybciej. Stąd też mój jesienny wieniec musiał poczekać na publikację do dzisiaj ;)


Powstał on na siankowatej bazie. Ozdobiłam go małymi "żywymi" dyniami, prawdziwe są także kasztany i część liści (duży zielony i wszystkie ciemne). Dodałam kilka sztucznych owoców głogu, muchomorki oraz sznurkową kokardkę. Całość spryskałam duża ilością lakieru do włosów aby zachować jak najdłużej jesienne barwy żywych ozdób.
Wianuszek już zawisł na moich drzwiach i wita jesiennie gości.




Mój wianek zgłaszam na wyzwanie z gościem Rapakivi. Zainspirowałam się dyniami, kolorami, jest wianek, są liście... czyli prawie wszystko ;)

Ciepłego jesiennego dnia wam życzę ;)

17 komentarzy :

  1. Ach przesliczny i wlasnie mi przypomnialas ze skonczyl mi sie lakier do wlosow :) u mnie jeszcze brak jesiennych akcentow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dobrze że i do tego się mój post przydał ;)

      Usuń
  2. podwędziłaś sianko chomikom? :-)
    uwielbiam dynie! jeść! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam, sianko to podożynkowe zbiory :P
      A dynie też uwielbiam ;)

      Usuń
  3. Piękny, jesienny wianek !!!
    Życzę powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubolewam nad ta jesienią! A wianek piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wianuszek :) Bardzo optymistyczny - idealny na szare dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda pięknie i bardzo jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny jesienny wianeczek pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny wianuszek :) dynie i grzybki są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały jesienny wianuszek

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wianek. Do tego jesienne barwy. Cudo!!
    Pozdrawiam Ciebie Aniu bardzo serdecznie:-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten wieniec:) Bardzo mi się podoba! A co do czcionki, to są to malutkie piecząteczki z literkami z Dovercraft, które jak na razie można kupić w scrappasji, ale tego konkretnego wzoru już nie ma. Jak chcesz więcej szczegółów to odezwij się mejlowo tajanna@op.pl, pozdrawiam i przepraszam, że dopiero dzisiaj odp.

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja ponownie, podaję link do pieczątek http://www.scrappasja.pl/p5038,stempelki-drewniane-alfabet-d1.html, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka