wtorek, 4 czerwca 2013

Pluszakowo na różowo

Moja Mała Mi jest coś ostatnio tak bardzo absorbująca, że nie mam czasu na domowe sprawy, nie mówiąc już o blogu... Kurzem mi tu zarasta, ludzi coraz mniej zagląda....  Ale dla tych, co ciągle są, przygotowałam coś specjalnego, o czym więcej w  najbliższych dniach.

Tym czasem prezentuję karteczkę, która powstała już jakiś czas temu i była uzupełnieniem  wyjątkowego prezentu, o którym mowa o ->TU. Już kiedyś tworzyłam karteczkę pluszakową i pewnie jeszcze kilka takich powstanie, bo zapas zwierzaczków jeszcze mam ;)



Pozdrawiam ciepło!

6 komentarzy :

  1. Ach jaka sliczna!!! Doskonala do kompletu :). A pajeczyny czas posciagac miotla

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka piękna! zazdroszczę takich zdolności fantastycznych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, śliczna ta karteczka,i ten miś-sama słodycz.Oj tam sprzątanie-z czasem będzie łatwiej,maleństwo będzie rosło,to jakoś wyjdziesz na prostą.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ słodka :) idealnie pasuje do reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka. Super pomysł z użyciem pluszaczka. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna :) fajny pomysł na wykorzystanie misiaka ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka