czwartek, 4 kwietnia 2013

Opakowanie na wyjątkowy prezent

Bardzo ciężko jest zrobić opakowanie na prezent, którego oryginalność i kunszt wykonania zachwyca tak bardzo, że szkoda go pakować ;-) Chciałoby się je zostawić na widoku i podziwiać.  Ostatnio stanęłam przed takim właśnie wyzwaniem.
Powierzono mi zapakowanie (a częściowo także inne logistyczne czynności jego powstania ) TEGO cuda ;-) Od dawna leżało u mnie dość ciekawe pudełko, z "szybką", kopułkowatą przykrywką, dość pokaźnych rozmiarów i całkowicie wolne od jakichkolwiek ozdobników. Czyli idealne do działania i idealne jak się okazało do zapakowania takiego prezentu.


Dość sprawnie mi pakowanie poszło. Powstało pudełeczko spersonalizowane, służące nie tylko jako opakowanie, ale także miejsce do przechowywania książeczki i innych skarbów. Dodatkowo pod łukowatym wieczkiem jest miejsce na drugą część prezentu dla rocznej Julii oraz na karteczkę z życzeniami (mojej roboty także ;-))

 
Pudełeczko, wraz z zawartością, na dniach wylatuje w podróż do Francji. Mam nadzieje, że całość przypadnie do gustu małej damie. Bo że książeczka skreadnie jej serce to już wiem na pewno.




8 komentarzy :

  1. pudełeczko cudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to czasem takie skarby z dna szafy fantastycznie sie przydaja.... pudeleczko jest przecudowne!!! A jego ozdobienie rewelacyjne. Brawo!!! Wyzwanie miałaś wielkie a poradziłaś sobie z nim niesamowicie.!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie piękne opakowanie :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, z opakowaniem poradziłaś sobie znakomicie. Sama mogłabym mieć taką skarbnicę na wierzchu:-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite pudełko na niesamowity prezent jest jeszcze ładniejsze w rzeczywistości niż na zdjęciach :) - wiem, bo miałam w rękach, ale już pojechało do Francji do mojej małej Julii :)
    Aniu jescze raz dziękuję
    M

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalne pudełko. Naprawdę jest przepoiękne Samo w sobie wygląda jak wyjątkowy prezent. Pieknie :)

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda fantastycznie! Super!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka