poniedziałek, 19 marca 2012

Candy rocznicowe

Zupełnie niezauważalnie stuknęły pierwsze urodziny mojego bloga - dwa dni temu ;)  Pamiętam, jak długo dojrzewałam do tej decyzji jego utworzenia.  Od początku byłam wpatrzona w blog Daget  i dzięki niej powstał ten mój mały świat - dzięki jej inspiracjom, wsparciu i wirtualnej obecności. Nie bardzo chcę wspominać czasy moich pierwszych wpisów,  gdyż  był to okres ciężki dla mnie ze względów osobistych. Ale nie mniej, dopiero po założeniu własnego bloga, zaczęłam odkrywać wasze blogi, wasze prace i wasze malutkie wirtualne światy - no i wsiąknęłam po uszy :)

Dziś z tej okazji pragnę podziękować tym, którzy tu zaglądają i tym, którzy też czasem zostawią jakieś słówko - to wy dajecie mi powera do działania :)

I jako, że mamy okazję do świętowania - do wspólnego świętowania - zapraszam na małe co nie co ;) Przygotowałam dla was kilka pyszności, które widać na poniższych fotkach. Do tego oczywiście dołożę coś słodkiego,  bo to wkońcu moje urodziny więc wypada czymś słodkim poczęstować :]



Zasady udziału w moim candy to:
  1. Wyrażenie takiej chęci pod tym postem w komentarzu do 1 maja ;) Wpisywać się można tylko raz!
  2. Umieszczenie na swoim blogu w pasku bocznym informacji o moim candy wraz z odnośnikiem do tego posta oraz powyższym banerkiem.
  3. Jeżeli spodoba ci się u mnie - zostanie moim obserwatorem. Nie jest to warunek konieczny jednak wśród moich obserwatorów, którzy wezmą udział w zabawie, wylosuje dodatkową NIESPODZIANKĘ. Chcę jakoś nagrodzić głównie moich wiernych obserwatorów. Mam ich niewielu ale są wszyscy dla mnie bardzo cenni. Więc jeśli nie planujesz do mnie wpadać po zakończeniu zabawy - uszanuję to, ale nie obserwuj mnie proszę "na siłę" i na potrzebę candy ;)
  4. Zabawa jest tylko dla osób prowadzących bloga.
  5. Pamietaj, aby wrócić tu w majowy długi weekend po wyniki.
  6. A co z mojej strony - przed publikacją komentarza wpadam do was z rewizytą i sprawdzam wypełnienie warunków :]
To tyle. A teraz jeszcze kilka fotek cukierasków:





99 komentarzy :

  1. Ale cukieraski słodkie, i chyba pierwsza jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No prosze to juz rok!!! Jak ten czas leci. Pamietaj ze zawsze bede Cie motywowac :*. Zapisuje sie choc pewnie i tak nie dopisze i szczescie hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiu, fiu... Jakie słodkości ;) Staję w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy:-)
    Na Candy zapisuję się z wielką przyjemnością.
    A obserwatorem jestem od dawna:-))

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, jestem tu pierwszy raz - chętnie zostanę
    jeśli można to też chętnie stanę w kolejeczce :D

    Zapraszam do mnie
    malowanyogrod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hej ... gratuluje rocznicy, kiedy ja bedę miała taka :D ... z wielka chęcią ustawiam sie w kolejce, same ślicznosci pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę :D mi też sie pomału roczek zbliża :D
    Zapisuje sie na słodkości :D
    może akurat sie uda i spróbuje sił w skrapkach ;p

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy ;) Nie ukrywam, że trafiłam tu dzięki Candy ;) Chętnie rozgoszczę się tu na stałe ;) Takie cukierasy do wygrania, że nie ślinka cieknie ;) Staję grzecznie w kolejce ;)Kochana cuda rozdajesz ;)!
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejnych owocnych latek i miło ,że tu trafiłam bo piękne rzeczy tworzysz...
    zapraszam do mnie na cukierasy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych.
    A po cukierki oczywiście się zapisuję.
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się i ja:)
    zapraszam też na moje candy,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dalszego pełnego pasji i sukcesów blogowania życzę! Rozgoszczę się w kolejce: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rocznicy i życzę Ci kolejnych pomysłów, a przede wszystkim czasu na ich realizację!
    Z przyjemnością stanę w kolejce,
    pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne przydasie, ja to staję tu za guziczkami ale moja córka zabrała by całą resztę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudowności. Z przyjemnością, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a co mi :) zawsze musi byc ten pierwszy raz nie ? :D
    do Myszkowego albumu bedzie jak znalazl :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie sie zapisze na takie przydasie:)Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  18. chętnie ustawię się w kolejczce po te cukiereczki

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że do Ciebie trafiłam- mimo, że przypadkiem, ale każdy sposób jest dobry jeśli można zobaczyć świetne twory :)

    A na candy Smerfnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O nie! Te cudności muszą być moje :)

    i zapraszam do mnie na candy www.madzialen-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się :)
    banerek jest oczywiście i dołączam do obserwatorów.
    masz bardzo fajnego bloga i będę tu często zaglądać. Cieszę się, że wreszcie się na nioego natknęłam :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o i ja się z chęcią dopiszę ... dawno nic nie wygrałam ...

      Usuń
  22. ale pyszności ;) zgłaszam się.
    zapraszam też do mnie na candy www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję roczku :-) i życzę kolejnych kreatywnych lat blogowania :-)
    ustawiam się oczywiście do kolejki :-)
    pozdrawiam info na moim blogu kwiatynatury :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. ustawiam się w kolejeczkę bo na słodkości chęć mam :) i do siebie zapraszam - na ostatnie dni rozdawania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale slodkosci :) tez sie zapisuje i dolanczam do obserwatorow :)
    100 lat :P xox

    OdpowiedzUsuń
  26. Grzecznie ustawiam się w kolejce ;)

    http://craftowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zglaszam się u mnie konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne Candy więc się zapisuję:) http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. zapisuje sie ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Po przydasie to ja zawsze chętna;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cukierki są przesłodkie, więc z przyjemnością dołączam się do zabawy =p
    życząc Ci kolejnych sukcesów, nie tylko blogowych! =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe sukieraski więc i ja staję w kolejce, zapraszam też na candy do mnie http://divianaart.blogspot.com/2012/04/candy-mamuskowe-ogaszam.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Ustawiam się w kolejce i będę zaglądać, bo dopiero odkryłam Twojego bloga:)
    Najlepsze życzenia urodzinowe :))))

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne cukierki:)
    Chętnie przygarnę je,
    http://moniaz125.blox.pl/html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne cukierasy.Zapisuję się i obserwuję Twój ciekawy blog.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. jakie piękne cukieraski:):) z chęcią się zapiszę do Twojej zabawy:):)
    Pozdrawiam niebiesko- wiosennie☺
    Yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale śliczności ! ;)
    Z chęcią się zapiszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Z miłą chęcią się zapiszę i zostanę na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  40. no ,no, no... z radością ustawiam się w kolejce, pozdrawiam i życze wielu twórczych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się!:)
    baner: http://quadraturaqua.blogspot.com
    Obserwuję jako: QuadraturaQua

    OdpowiedzUsuń
  42. z chęcią się zapisuję i wrócę tu jeszcze nie raz! :)
    Wesołych świąt :)

    http://koralinaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Wesołych świąt i z miłą chęcią wezmę udział :)
    http://madnessandmagic-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ajajaj cudne rzeczy :) zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Na bogato te urodziny :) - oczywiście czuje eis zaproszona i zapraszam z rewizyta na moja rocznicowa rozdawajkę

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapisuję się na candy i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ulala pyszności:)stanę w kolejeczkę po cudowności:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Ustawiam się w kolejce :)) czytam tego posta z takim wrażeniem, jakbyś spisała tu moje myśli: jestem nowiutka w blogosferze (zaledwie 1,5 miesiąca) i dopiero poznaję Wasze blogi, chłonę inspiracje, chciałabym tyyyyyle zrobić i wsiąkam, wsiąkam po uszy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  49. ...bajeczne candy:)i nie można przejść tu obojętnie, dlatego chętnie i ja się tutaj zapisuję i gorąco pozdrawiam!
    I oczywiście życzę dalszego rozwijania wspaniałej pasji...

    OdpowiedzUsuń
  50. No no cukierki kuszą;)
    Zapisuję się szybciutko
    i czekam cierpliwie do losowania:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Koniecznie się zapisuję, benerek na blogu już jest i do obserwatorów również dołączam się:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  52. bajeczny zestaw
    zapisuję się
    bo nie można tego przegapić
    i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale fajne cukierasy przygotowałaś, z chęcią się zapisuję
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też stoję w kolejce...Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  55. To i ja się skuszę na te słodkości :)
    Gratuluję rocznicy :) ja dopiero zaczynam tą przygodę...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale super rzeczy, zapiszę się i niecierpliwie czekam na wyniki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  57. I ja się zapisuję z przyjemnością.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudne nagrody!
    Zapisuję się Banerek na moim blogu + Obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  59. Ślodziuśkie candy:) ja też się zapisuję, może się uda...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Chętnie przyłączę się do kolejki i nawet zostanę dłużej bo fajny blog :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ustawiam sie w kolejce. Banerek umieściłam w zakładce bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zapisuję się z wielką radością. I do obserwowanych też zapisuję, ponieważ podobają mi się Twoje prace:) Pozdrawiam gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Też chcę, też chcę!
    Będę zaglądać i pozdrawiam ciepło^^

    OdpowiedzUsuń
  64. Podnoszę łapkę :)
    Cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się:)
    już jestem obserwatorem i dodałam banerek:)
    http://modelinowa-radosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczne i ciekawy blog, na pewno będę tu częstym gościem. Dopiero zaczynam brać udział w candy, niedawno założyłam bloga i dopiero dochodzę do tego w jaki sposób cokolwiek na nim umieszczać. Niebawem pojawią się pierwsze posty. Myślę, że skoro zaczynam od udziału w candy, niebawem i ja jakieś ogłoszę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  67. zgłaszam sie i gratuluje rocznicy;)

    OdpowiedzUsuń
  68. brawo, gratuluję 1 Urodzin, teraz zmierzaj krok po kroczku do drugiego roczku!
    pozdrawiam i zapisuję się na piekne i obfite słodkosci

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczności!!! Zapisuję się w kolejce i życzę kolejnych udanych lat:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję roczku :)) I ja długo się zastanawiałam czy rozpocząć przygodę z blogowaniem. I powiem jedno nie żałuję i mam nadzieję, że "dociągnę" do roczku :))
    Z miłą chęcią dołączę do Twojej zabawy. Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych. Przyłączam się do zabawy i zapraszam do mnie na candy http://www.pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Mniam! Mniam! To i ja wpadam :D www.fiolkowewzgorze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Zapisuję się! :) U mnie także candy, na które serdecznie Cię zapraszam :) Pozdrowienia!
    http://abrabaal-artystycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Wspaniałe cukiereczki. Zapisuję się i zapraszam na laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Zdlaszam sie do tej skromnej kolejeczki ;)
    dawno-dawnotemu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się :)
    Banerek na dole :D
    Zapraszam również do mnie na candy ;3
    http://itbeginsanewchapteroflife.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  77. Wspaniale Candy, tyle roznosci, az buzia sie usmiecha :) zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się :)
    http://moje-modelinowe-krolestwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Mnie do rocznicy jeszcze brakuje trochę ale Tobie gratuluję roczku. Ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  80. Mmm ile cudności :) Z chęcią wezmę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  81. Po takie cukieraski zawsze.Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Super candy, chętnie się przyłączę do zabawy z wielką nadzieją na wygraną :).

    OdpowiedzUsuń
  83. Wow jakie cudeńka.Ustawiam sie w kolejce.Zapraszam na mojego bloga.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Chętnie staję w kolejce i zapraszam do siebie na candy (do dziś zapisy)

    OdpowiedzUsuń
  85. zapisuje się i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  86. składam najserdeczniejsze życzenia i też sie zapisuje na candy i do obserwatorow, na pewno bede tu zagladac:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Zdążyłam w ostatnich dniach :) cudne rzeczy, nie mam żadnych papierów scrapowych więc na pewno się przydadzą :)

    http://budze-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłaszam się prawie na koniec i gratuluję tej rocznicy, oby było ich więcej
    Pozdrawiam
    http://zachciewajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. to ja się zgłaszam chyba już ostatnia i jako 101osoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  90. nie wiem czy jeszcze można, ale próbuję:)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka