środa, 15 lutego 2012

Seksownie i w pończochach


Co najbardziej działa na mężczyzn, nie ważne czy mają lat 18 czy 50 ? Oczywiście kobiece kształty, pończochy, koronki i coś, co tylko częściowo widać ale jednak ;)


Poniższa kartka jak najbardziej spełnia te warunki. Zobaczymy jak przypadnie do gustu pewnemu młodemu mężczyźnie, który dopiero jest u progu swojej dorosłości. Mojemu mężowi przypadła do gustu bardzo - zwłaszcza, że stała dwa dni w widocznym miejscu nim trafiła do klientki, więc zdążył się napatrzyć :]
Powiem - wyjątkowo nieskromnie - że jestem z tej pracy bardzo zadowolona.







A że na pracy umieściłam moją jedyną taśmę dekoracyjną - suwaczek - zgłaszam kartkę na  Wyzwanie #4 coś z taśmą dekoracyjną na Stonogach.
 Pozdrawiam gorąco z bieguna północnego! Ale nas zasypało, świata nie widać ....


10 komentarzy :

  1. świetna! założe się że obdarowany bedzie czesto na nią zerkał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo Kochana rewelacyjny pomysl i te ksztalty.... mryyyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczka cudna ... to mąż pewnie żaluje ze karteczki nie ma w domku hihih ... na 18-stke idealny prezent pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka - z dystansem, humorem i pięknie wykonana. idealna na osiemnastkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędna kartka! A tak kobitka bardzo sexi ;) Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie genialna:) Moje ulubione polaczenie kolorkow:) Jestem dumna ze Cie znam nie tylko z dziel ale i osobiscie-szkoda ze zdolnosciami nie da sie zarazic jak grypa :(

    Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kartka jest cudowna :)
    jubilat z pewnością będzie wniebowzięty

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna karteczka, bardzo pomysłowa!!!

    dziękuję za udział w wyzwaniu stonogi.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dziwie się, sama bym taką chciała :D

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka