piątek, 6 maja 2022

Bogini Bastet

 

Bohaterami miesiąca maja na blogu Art - Piaskownicy są bogowie Egiptu i Sfinks. W ramach inspiracji wykonałam kartkę z Bastet - wcieleniem wdzięku i łagodności. Bastet to bogini kobiecości, radości, zabawy, tańca ale też nazywana jest opiekunką naszego wewnętrznego dziecka. Ludzie w starożytnym Egipcie oddawali jej cześć .... rozpieszczając koty. Bastet przedstawiana jest jako młoda piękna kobieta z głowa kota. I taka też ją narysowałam. Bogini ta idealnie pasuje mi do adresatki tej kartki - mojej siostry :)

Pozdrawiam!




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka