wtorek, 5 stycznia 2021

Zodiakalne ATC

 

Takiej formy twórczej jeszcze u mnie nie widzieliście. ATC czyli dla niewtajemniczonych Artist Trading Card to nic innego jak tworzone ręcznie karty kolekcjonerskie. Można tworzyć pojedyncze egzemplarze lub całe kolekcje. Największa frajda w zabawie to wymienianie się takimi kartami. Wtedy namacalnie podziwia się i ma na własność dzieła innych twórców 💓 Już mi się moja osobista galeria sztuki powoli tworzy...

Kolekcja ZNAKI ZODIAKU to już moja trzecia seria ATC jaką stworzyłam, ale pokazuję ją wam jako pierwszą. Jak to u mnie często bywa, pozostałe pokażę pewnie z opóźnieniem. Ta kolekcja powstała na wyzwanie ART PIASKOWNICY Znaki Zodiaku, które jest jednocześnie podsumowaniem naszej całorocznej zabawy.





 Pozdrawiam


 


2 komentarze :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka