poniedziałek, 14 grudnia 2020

Kawowa bombka

 

Fajnie jest tworzyć dla kogoś świąteczne prezenty. Razem z dziewczynami z Art - Piaskownicy zoorganizowałysmy sobie wymiankę, której tematem było stworzenie bombki dla wylosowanej osoby.

Ja stworzyłam taką o to kawową bombkę specjalnie dla Kasi:



Ja natomiast dostałam cudną retro bombeczkę od Papierowe Dobro razem z pokaźną paką różnych przydasi. Mówię wam, ile miałam ekscytacji odpakowując te słodkości 💓


Koniecznie zajrzyjcie jakie śliczne i przede wszystkim różnorodne bombki stworzyło nasze DT.

Pozdrawiam ciepło!





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka