środa, 3 czerwca 2020

Ślubne wspomnienia



Najważniejsze wydarzenie ubiegłego roku - ślub mojej siostry - doczekało się wreszcie upublicznienia na moim blogu 😀 Oczywiście upublicznienia tego, co stworzyłam dla Młodej Pary. Ja nie wiem kiedy w końcu nastanie ten dzień, że będę na bieżąco z publikacją moich prac .... Zaproszenia pokazywałam wam już przeszło rok temu (KLIK) a sam prezent miał nawiązywać stylem do nich i do wystroju sali.
Album z dziesięcioma kartami, które podwójnie oklejałam i dziurkowałam ręcznie ... powstał w większości na bazie kolekcji Piątek Trzynastego New Moon z niewielkim dodatkiem innych kolekcji p13. Kilka zdjęć kart:






 Do kompletu powstała kartka ze ślubną bryką:



 Całość zapakowałam w dużą drewnianą skrzynkę razem z winem. Pudełko polakierowałam i  ozdobiłam powtórzonym z zaproszeń ślubnych motywem. Tak się prezentował cały komplet:




I jak wam się podoba ;) ?

Cały ślubny komplecik posyłam na wyzwania:

I ślubuję Ci miłość - Tekturkowo





Pozdrawiam!

4 komentarze :

  1. Przepiękny zestaw :) Para Młoda zapewne była zachwycona :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Tekturkowo. DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy temat jak na ślub i chyba sporo pracy? Brawo za niesztampowe podejście. Dziękujemy za udział w wyzwaniu, Tekturkowo DT.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa kartka... Świetne są te banknoty zwinięte w rulon imitujące puszki <3 Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe wykonanie i świetny pomysł. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo - DT Justyna

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka