wtorek, 30 lipca 2019

Wakacyjna wymianka


Witajcie! Jakiś czas temu razem z blogiem Art - Piaskownica bawiliśmy się we wspólne kartkowanie z zestawów, którymi wzajemnie się obdarowaliśmy. Jak zabawa przebiegała i jaki był jej efekt możecie podejrzeć TUTAJ

Ja przygotowałam zestaw miodowy, z którego sama stworzyłam taką o to pracę, jaką widzicie powyżej. Pszczółka to digi stempelek, który zmalowałam sama. Mam nadzieje, że jeszcze zagości w pracy mojej wymiankowej pary.  A jeżeli ktoś jeszcze ma ochotę przygarnąć taka pszczółkę, to proszę dać znać :)
Ja natomiast z otrzymanego romantycznego zestawu stworzyłam taką o to karteczkę. 


I jeszcze pokażę wam jak prezentowały się oba zestawy:


Pozdrawiam serdecznie!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka