piątek, 1 lutego 2019

Rozbrykany kotek


Z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Kota, na naszym blogu Art - Piaskownicy wystartowalismy z nowym kocim, ale nie tylko, wyzwaniem. Zasady proste - należy zrobić kartkę z kotem/psem lub innym zwierzem. Gorąco was zapraszam do wzięcia udziału.
Moja propozycja to karteczka dla mojej osobistej fanki kotków z rozbrykanym puszystym słodziakiem. Niby powinien siedzieć grzecznie w kieszonce, ale zobaczcie tylko co on wyprawia.


Ja natomiast swojego kotka posyłam na wyzwanie
DIY - zrób to sam - Koci raj


Pozdrawiam serdecznie!


2 komentarze :

  1. Wspaniała karteczka, a rozbrykany koteczek przeuroczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodka karteczka a kotek boski. :) Dziękuję za udział w naszym kocim wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka