niedziela, 6 stycznia 2019

Jeszcze świątecznie


Witajcie w nowym roku!
Dawno mnie nie było ale postanowiłam sobie zrobić święta całkowicie z dala od komputera, internetu i mediów społecznościowych. Życzenia w tym roku składałam głównie osobiście lub przez telefon. Z różnych względów nie dotarły do wielu osób życzenia na kartkach. Mam nadzieję, że te osoby mi wybaczą. 


Mam jeszcze dwie kartki świateczne do pokazania. Pierwsze z nich powstała w ramach wymianki świątecznej Art - Piaskownicy. Wykonałam kartkę dla MooMiki. Są na niej brokatowe dzwoneczki i poinsencje, wykonane przeze mnie. 


Ja natomiast dostałam taką o to karteczkę od Klaudii z Niebieskich Migdałów

I ostatnia kartka, jaka wykonałam na minione Boze Narodzenie to kartka z wplecionym motywem górskim, czyli spersonalizowana - takie lubię najbardziej.


Pozdrawiam Was serdecznie!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka