środa, 12 września 2018

Letnie sukienki


Upały wróciły więc dziś pokarzę wam letnie sukieneczki, które uszyłam na wakacje dla mnie i mojej Małej Mi. Z szyciem jak wiecie nie koniecznie mi po drodze. Ale czasami mnie natchnie 😛  Te sukieneczki powstały bez wykroju, bez przygotowań, z materiału, który docelowo przeznaczony był na coś zupełnie innego. Jednak fala lipcowych upałów i chęć stworzenia czegoś lekkiego, przewiewnego i w podwójnym wydaniu zaowocowała takimi o to kieckami. Wiem, ze do ideału to im ogromnie daleko, ale dobrze się noszą i jesteśmy obie zadowolone.


Pozdrawiam!

7 komentarzy :

  1. Dziewczyny wyglądacie rewelacyjnie.:) Podziwiam, że udało Ci się uszyć takie śliczne sukienki bez wykroju, szacunek. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie się prezentujecie dziewczyny ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie w letnich sukieneczkach wyglądacie cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wow, wow!!! Piękne wyszły 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności :) jak moja córcia była mała też miałyśmy uszyte identyczne spódniczki- mam takie zdjęcie- świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale w nich wyglądacie

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka