środa, 25 lipca 2018

Życie jest lepsze na basenie


Witajcie! Dawno mnie tu nie było... Ale niestety nie mogę zwalić na wakacje. Moje plany urlopowo - wakacyjne legły już drugiego dnia zaplanowanego urlopu. Najpierw zapalenie płuc u dziecka, dwa tygodnie wyjęte z życia, a później zapalenie płuc u mnie, które trwa do teraz. A niby zapaleniem płuc nie można się zarazić.... tiaaa...

Wyjazdy musiałam przełożyć na inny termin, a i z plażowania i pluskania tez na razie musimy obie z moją Małą Mi zrezygnować. Dobrze, że są wspomnienia, które tutaj zamknęłam w ramce na zdjęcia.
Ramkę wewnątrz, w formie takiego shaker boksa wysypałam piaskiem, muszelkami i błyszczącymi drobinkami. Z zewnątrz całą ramkę zamalowałam białym gesso i także obsypałam piaskiem. Praca powstała w ramach inspiracji na najnowsze wyzwanie Art - Piaskownicy, gdzie właśnie tworzymy prace z wykorzystaniem wakacyjnych pamiątek. Mamy dla was nagrody, także gorąco zapraszam was do wzięcia udziału w tym wyzwaniu.




Pozdrawiam ciepło!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka