piątek, 15 grudnia 2017

W dwóch kolorach


Witajcie!

Kolejne świąteczne kartki mam dla was. Tym razem zestawienie dwóch barw i ponownie prosty układ. 

Niestety, mój stan zdrowotny (poważna awaria kręgosłupa) zmusił mnie do znacznego spowolnienia w tworzeniu prac i pisaniu na komputerze.Powinnam nawet odstawić na jakiś czas całkowicie tworzenie ... Kartki bożonarodzeniowe powstawały niestety w bólach, ale coś nie mogłam sobie odpuścić tego tematu, gdyż wysyłanie kartek bożonarodzeniowych do bliskich ma dla mnie ogromne znaczenie. Jak będzie z moim dalszym tworzeniem, czas pokaże. Trzymajcie kciuki!




Pozdrawiam!

Angi


1 komentarz :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka