poniedziałek, 9 października 2017

Afryka dzika



Cześć,

Z różnych przyczyn jest mnie tutaj mniej ostatnio, za co z góry moich "jeszczetuzaglądaczy" przepraszam. Nie będę się żalić i tłumaczyć, ale proszę o pozytywne myśli i kciuki, bym mogła wrócić na prostą. 
Dziś za to przybywam do was z karteczką z afrykańskiej podróży. Nie, nie byłam w Afryce, choć bardzo bym chciała. Mam natomiast przyjemność zaprosić was na podróżnicze wyzwanie w Art - Piaskownicy. Tym razem zaprosiliśmy was właśnie do Afryki. Szczegóły znajdziecie tutaj. A jako że sponsorem wyzwania jest Piątek Trzynastego, gdzie również mam możliwość inspirowania, do stworzenia pracy posłużyła mi kolekcja Summer time właśnie z p13. Natomiast wzór panterki zmalowałam sama markerami.



 


Pozdrawiam ciepło!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka