wtorek, 6 maja 2014

Komunijny komplecik


Już prawie tydzień maja za nami, a ja nie pokazałam wam jeszcze ani jednej pracy komunijnej. Więc dziś, za jednym zamachem są aż dwie.

 A dwie bo jest to komplecik - kartka w kształcie sukieneczki komunijnej i album na zdjęcia. Album powstał na bazie zwykłego sklepowego albumu na zdjęcia we wściekłym różowym kolorze;) Jest po metamorfozie delikatny, ozdobiony koronkami i kwiatami oraz malutkim krzyżykiem z różowymi cyrkoniami. Dorobiłam też wiązanie z tiulowych wstążeczek. Element kwiatowy i koronkowy powtarza się też na kartce. Obie prace są "dwustronne". Jestem zadowolona z efektu i mam nadzieje, że Karolinka będzie również ;)

Zapraszam do oglądania, bo zdjęć jest sporo ....







Digi stempelek na obu pracach jest autorstwa joligg.

Mój komunijny komplecik zgłaszam na wyzwania:

http://digi-scrappl.blogspot.ie/2014/04/wyzwanie-uzyj-digi-stempelka.html

- wyzwanie Wykreślanka ogrodnicza w Skarbnicy Pomysłów (użyłam słowa: koronka, napis, kwiaty, tiul)

http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2014/05/wyzwanie-wykreslanka-ogrodnicza.html



8 komentarzy :

  1. Ach cudowny komplecik!!!! Czekałam na niego niecierpliwie :). Bedzie piękną pamiatką na cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już wiem, że się spodobał :)

      Usuń
  2. Świetny komplet :) dziękujemy za udział w naszej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW ... bajeczny komplecik stworzyłaś ! Piękna pamiątka Komunii !
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.pl i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)
    Piękna sukienko-kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny komplecik :-) gratuluję wygranej!
    Obserwuję i zapraszamy do mnie www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka