środa, 21 maja 2014

Komunia dziewczynki i salamandra plamista

Ładna pogoda za oknem, a my siedzimy sobie w domu z Małą Mi i jej salamandrą plamistą.
Niestety mała złapała ospę i walczymy z tym płazem już od weekendu. Tym samym czasu brak na pisanie i tworzenie, gdyż robię już dosłownie wszystko, by odciągnąć uwagę Mi od swędzenia.

Prace w kolejce do "pokazania" są, i są to prace w klimacie komunijnym. Dziś karteczka dla dziewczynki z napisem od Joligg i grafiką od Alice.





I jeszcze muszę się pochwalić, że dotarła do mnie paczuszka z wygranym candy urodzinowym w Art-Piaskownicy :)  Ileż tam jest różności! Nie mogłam się napatrzyć. A jakie świetne prezenty wykonane przez dziewczyny ;) Pokazuję małą namiastkę tych pyszności.





Zmykam do mojej Salamandry, a wam życzę pięknego dnia!

3 komentarze :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka