sobota, 19 stycznia 2013

Różowa pięćdziesiątka

Cięgle jestem w domu więc szybko wrzucam bardzo optymistyczną karteczkę, którą wykonałam dla bardzo pozytywnej osóbki. Wiem, że kartka już dotarła do nowej właścicielki i cieszy oko. Troszkę przed czasem, ale w ten magiczny dzień 50-tki adresatki, plan swoich urodzin ma  też jedna mała dama, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)




 Trudno powiedzieć, czy to mój ostatni post w "dwupaku". Mój mały niedźwiadek chyba przestraszył się zimy i za nic nie chce mu się wychodzić na taką zimnicę. Nie mniej, proszę was o ciepłe myśli, kciuki i modlitwę, aby wszystko sprawnie  i bezpiecznie nam poszło :)
A jak termin będzie się oddalał, to na pewno jeszcze zajrzę przed. Bo ciągle tworzę aby zająć czymś myśli...

9 komentarzy :

  1. to ja tak bardzo bardzo mocno trzymam kciuki i czekam na zdjecia aniołeczka :P ... karteczka cudna ...
    moja najstarsza córa miała tak samo nie spieszyło jej sie i 10 dni po terminie raczyła pokukac na mamusie ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, jeszcze raz ogromnie Ci dziękuję za cudowną niespodziankę. Kartka stoi na honorowym miejscu.
    W Twoim kierunku posyłam ciepłe myśli. Daj znać, bardzo proszę, jak już jeden dwupak zamieni się w dwa jednopaki;-)
    Pozdrawiam niezwykle serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka. No i przesyłam duuużo pozytywnych myśli! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Az chcialo by sie rzec "sweet fifty" . Piekna karteczka,i czekam niecierpliwie na radosna wiadomosc. Kazdego SMSa otwieram z bananem nat warzy myslac ze to od Was... Az maz sie ze mnie nabija

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam mocno kciuki :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) życzę szczęśliwego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozwiązanie nastąpiło, czekam na zdjęcie Milenki zawiniętej w kocyk Dagetka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowna wiadomość!!
      Dziękuję!
      I proszę o więcej szczegółów:-*

      Usuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka