sobota, 10 listopada 2012

Kołysanka na dobranoc

Czasami znajduje się bratnią duszę zupełnie przypadkiem. Chociaż może nie całkiem przypadkiem, bo już dawno przestałam wierzyć w przypadki. Każdy może to nazwać po swojemu, dla mnie to poznanie było darem tam z Góry ;) Wspólne ciężkie przeżycia, te same marzenia, kierowanie się w życiu wartościami i wiarą, podobne pasje.... to niewątpliwie łączy.

 
Dlatego gdy Jej największe marzenie ujrzało światło dzienne i wydało pierwszy okrzyk, zapragnęłam by obie dzielne kobiety dostały coś, co będzie nie tylko pamiątką tego dnia, ale również wyrazem mojej radości z pojawienia się na świecie tej małej istotki.
W tym właśnie celu powstała ta kołyska.


Jest to już druga kołyska w moim dorobku, ale jestem z niej niesamowicie dumna, stąd mnogość zdjęć aby oddać jej urok, choć na pewno nie w 100%.





 Pod mięciutką i delikatną pościelą ukryłam malutką kopertę z liścikiem dla małej księżniczki i jej rodziców.





Kołyskę zgłaszam na wyzwania:
Wyzwanie praca dla dziecka w Magicznej Kartce


12 komentarzy :

  1. Kołyska śliczna... cieszę się, że mogłem uczestniczyć i patrzeć jak powstaje:) Nawet się nią chwilę bawiłem i kołysze się jak prawdziwa:D Żonko jestem z Ciebie dumny...:) R

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku coś dla Calineczki... wspaniała kołyska, pomysł i wykonanie - dziękuję za udział w zabawie DeaArt

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudo!!! Ja też się zgadzam z Tobą, że te różne przypadki to sa zaplanowane :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kołyska jest przepiekna ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pomysł, niepowtarzalny prezent :)) Dziękuję za udział w wyzwaniu DeaArt

    OdpowiedzUsuń
  6. Kołysanka jest urocza! Pewnie tak bardzo jak nowa Właścicielka :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana moja. Kolyska skradla me serce :) zapakowalam ja jak najwiekszy skarb. Kawsar dostanie ja kiedy sama dowie sie jak smakuje prawdziwa przyjazn :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna kołyska:) Fantastyczny pomysł:) Dziękuję za udział w zabawie DeaArt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uuu a dzie moj komentarz wcielo :(, a tak sie zachwyscalam ta piekna kolyseczka.... no nic to pozachwycam sie raz jeszcze....

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka