wtorek, 8 maja 2012

Wiosenny notesik

Do stworzenia pierwszego notesika zbierałam się od dawna. Tylko jakoś nigdy nie miałam na niego pomysłu ;) Natchnieniem okazała się paleta kolorystyczna z Diabelskiego Młynu - biel, słoneczny żółty i soczysta zieleń, czyli sama kwintesencja wiosny ;) Taki też powstał mój pierwszy notesik, a właściwie notatnik.



 A że dzięki blogowi Silesian Craft dowiedziałam sie, że 25 maja jest Dzień Stemplarza, w ruch poszły moje stempelki. I tak całą okładkę notesu  wystemplowałam  różnymi zawijaskami w dwóch odcieniach zielonego.


Dodatkowo na wewnętrznej stronie okładki jest kieszonka również wystemplowana wywijańcami.  I jeszcze mały akcencik na kartkach notesu. Jak wiosenny szał to szał :D



Notesik zgłaszam na wspomniane już wyzwania:


Mam nadzieje, że notesik spodoba się obdarowanej ;)
Pozdrawiam wiosennie!

18 komentarzy :

  1. Wiosenny szał jest :D
    Paleta świetnie wykorzystana - przezielono.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny notes. Wiosna pełną parą :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kolory, takie mega wiosenne :)
    SUper!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny! Super kolory, a całość bardzo wdzięczna:)

    Dzięki za udział w candy i powodzenia w losowaniu życzę:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Energetycznie :) W takim notesie na pewno od razu przyjemniej sie notuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladny, wspaniale sie prezentuje :) cudne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  7. Notes wyszedł pięknie! Wspaniale ozdobiłaś koronką. No i te stemple. Bomba:-))
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny notes i tyle stempelków.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Silesian Craft

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknosci....az czuc wiosne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach nie wiedziałam, że tą obdarowaną będę ja :) Podoba się i to bardzo :)
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale soczysty, aż kipi wiosną - świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny notes!

    Cieszę się, że zapisałaś się na moje candy! Życzę powodzenia w losowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale jest cudny!!! ZIELONY! :D stęple też są mega :D a kieszonka to mnie powaliła :D super ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Notes jest uroczy, ale "wisienką na torcie" są wywijasy - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki kolorowy i radosny! Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki groszkowy kolorek ;) optymistycznie :) tak jak lubie! Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny notes, bardzo podobają mi się radosne kolory i ta piękna koronka :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka