wtorek, 1 maja 2012

Kartko - zakładka

Za sprawą metkowego wyzwania na blogu Pomorskie Craftuje, stworzyłam zakładkę do książki w nietypowym okrągłym kształcie. Tą kolorową okrągłą metkę już od jakiegoś czasu trzymałam z myślą, aby ją kiedyś wykorzystać w scrapowych tworach. A jako, że znalazłam jeszcze papier idealnie pasujący do nowo powstałej zakładki, dorobiłam karteczkę, w którą idealnie można wkomponować zakładkę. Pomysł na kartkę z tagiem/zakładką podpatrzyłam w swoim pudełku kartek "dostanych" ;) a dokładniej o TUTAJ.




Pracę zgłaszam na wspomniane już wyżej wyzwanie na blogu Pomorskie Craftuje Recykling #1 Metki.  Poniżej jeszcze fotka "zrecyklingowanej" metki.

 Ponadto karteczką udało mi się ustrzelić podwójne  BINGO w najnowszym wyzwaniu na blogu Digi Scrap. Ustrzeliłam:
1. Koronka - paski - guzik
2. Wstążka - kwiaty - paski.

I jeszcze karteczkę zgłaszam na wyzwanie w Scrap Market - Błysk. Użyte cekiny w kolorze fuksji cudownie się błyszczą i załamują światło. Choć przyznam się, że nie potrafiłam uchwycić tego efektu na zdjęciu.


Przypominam wam jeszcze o moim candy. Dziś ostatni dzień na zapisanie się, jeszcze tylko kilka godzin :)

11 komentarzy :

  1. Świetnie wykorzystana metka, a literki na drugiej stronie to już Twój pomysł, tak? Z kartką komponuje się idealnie, nie wpadłabym na to, że to nie był komplet od początku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. Świetny pomysł z kartko-zakładką :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu BINGO na Digi-Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod absolutnie ogromnym wrazeniem :) wspaniale to wyglada

    OdpowiedzUsuń
  4. Super dobrana kolorystyka !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku ! Jaka śliczna ! ;)
    Tak mi się podoba, że aż nie wiem co powiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolorki i idealne dopasowanie. I powiem szczerze, ze nie myslalam ze to moja karteczka byla dla Ciebie natchnieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz - cóż ja poradzę, że twoje prace są dla mnie takie "natychające" :]

      Usuń
  7. czadowa! pomysł świetny! i kolorki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap - super karteczka z wkładką

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę zachęca do czytania :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka