sobota, 21 kwietnia 2012

Całkiem nowy nawiasowy kształt

Wyzwanie Karoli w Diabelskim Młynie polegało na stworzeniu pracy w kształcie nawiasowym. Nawet nie spodziewałam się, że aż tyle różnych wersji "nawiasów" przyjdzie mi do głowy. Stworzyłam chyba z pięć różnych szablonów i trochę mi zajęło, nim zdecydowałam się na jeden z nich. Dodatkowym kryterium  było zastosowanie co najmniej pięciu warstw.  Spodobało mi się warstwowanie, bo stosując  kilka warstw już  samego tła,  skutecznie usztywniłam kartkę, która przynajmniej teraz, w tym dziwnym kształcie, stoi jak należy ;)



Karteczkę oczywiście zgłaszam na wspomniane wyzwanie w DM, oraz dodatkowo na wyzwanie w Szufladzie - Koronki.

9 komentarzy :

  1. Bardzo inspirujący kształt :)
    Piękna karteczka i te kolory mmmm :)
    Lubię błękit!

    OdpowiedzUsuń
  2. To Ci nawias ;) pieknie sobie poradzilas, z kazda kartka mnie zadziwiasz

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna karteczka ... ciekawy ma kształt pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjemna i ma bardzo nietypowy kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, bardzo mi się podobają kolory i kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolorystyka. Nie wspomnę o wykonaniu i kompozycji.
    Dziękuję za udział w zabawie Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawiasy fantastyczne:-)
    Pięknie wszystko skomponowałaś i wykonałaś:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka