piątek, 25 lipca 2014

Lift w morskich błękitach

Witam Was bardzo gorąco po urlopie. Chwile spędzone nad morzem minęły tak szybko, że ciągle pozostaję w tym morskim klimacie ;)
Dzisiejsza kartka została stworzona jeszcze przed moim wyjazdem. Pojechała nad morze ze mną i tam już została ;)  Niestety dopiero teraz w domu, jak zabrałam się za wybieranie zdjęć do publikacji, zobaczyłam, jak nieciekawe one wyszły :/ Pewnie byłam w jakimś przedurlopowym amoku, bo prawie wszystkie są nieostre. Mam nadzieję, że te co wybrałam, choć trochę pokazują urok tej karteczki.


 





 Kartka powstała jako lift przecudnej pracy Oleńki, w ramach zabawy na blogu Pracowni Rękodzieła SZOK, gdzie zgłaszam ją na wyzwanie. 


 Przy tworzeniu kartki, posiłkowałam się także paletka kolorystyczną stempell&kartoon, gdzie również zgłaszam ją na wyzwanie.


A wam jak mijają wakacje? Już po, czy jeszcze przed wyjazdami? Życzę wszystkim tej wymarzonej pogody i zapraszam was jeszcze na mój profil FB i na konkurs karteczkowy.

Pozdrawiam ciepło!

11 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka