czwartek, 3 maja 2012

Wyniki candy

Wreszcie dziś, częściowo przed majówkowym piknikiem, częściowo po, udało mi się przeprowadzić losowanie szczęśliwców w moim pierwszym, rocznicowym rozdawnictwie. 
Przede wszystkim chciałam wam ogromnie podziękować za takie zainteresowanie. W najśmielszych snach nie spodziewałam się, że aż tyle osób tu trafi. Bardzo, bardzo dziękuję tym, którzy przy okazji candy, wpadli do mnie i już zostali. Zostali nie tylko "ikonką" w "obserwowanych" ale także duchem i słowem w komentarzach. I oczywiście dziękuję moim obserwatorom - starym wyjadaczom, którzy są ze mną od dawna i wspierają mój zapał do tworzenia.

Żeby więcej nie przedłużać - przejdę do sedna, czyli relacji z przebiegu losowania :)


Wszystkich zgłoszeń było 102. Zostały one wydrukowane i pocięte. Zdecydowałam się bowiem na ręczne losowanie ;) Oto komora losująca:


Rola maszyny losującej przypadła mojemu mężowi ;) Oczywiście najpierw "maszyna losująca" została wprowadzona w tajniki blogowania, candowania itp, przyspieszonym kursem. Później przystąpiono do losowania ....




I tak, po porządnym, długotrwałym i dokładnym zamieszaniu losów, został wylosowany szczęśliwy los .....

Wygraną w moim candy została ....
.
.
.
.



GRATULUJĘ!!!

Następnie, po powtórnym zamieszaniu, wylosowano osóbkę wśród kategorii "obserwatorzy".
I tak szczęśliwym obserwatorem, który mam nadzieję pozostanie moim częstym gościem, została ....
.
.
.
.



GRATULUJĘ!!!

Nagroda dla obserwatora to coś, co wyjdzie spod moich łapek w przypływie wiosennej weny twórczej ;)

Obie zwyciężczynie proszę o przesłanie na mój adres mailowy angi@op.pl swoich danych adresowych. Na maile czekam do poniedziałku. Dziękuję jeszcze raz wszystkim za udział w zabawie oraz za wszystkie komentarze, które tu zostawiacie. One naprawdę dodają mi skrzydeł ;)

18 komentarzy :

  1. Gratuluję Szczęściarom:-)
    I trochę żałuję, że do mnie szczęście się nie uśmiechnęło, ale ...może kiedyś:-))
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie się cieszę, dziękuję za zabawę i już mknę pisać do Ciebie maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranym tak wspaniałych rzeczy i bardzo dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję obu Zwyciężczyniom :)) eh... te emocje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje :D obu wygranych ;)))
    dzieki za zabawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje :) dziewczyny :* dziekuje za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tym co wygrały, mnie szczęście opuściło ale dziękuję za zabawę i zapraszam do odwiedzin.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha! Nie wiem co powiedzieć, bo tak się cieszę z wygranej! Suuuuuuuuuuuper! Dziękuję przede wszystkim za wygraną i super zabawę! Ha!!!! Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dziewczynom a Tobie dziękuję za miłą zabawę

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dziewczynom :))

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje za zabawę i zapraszam chętnych na candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wylosowanym szczęścia;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę i Gratuluję szczęściarom =D
    Pozdrawiam cieplutko i Zapraszam na moje skromne candy =}

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdeczne gratulacje dziewczyny! Teraz trzeba z tych piękności stworzyć nam coś niezwykłego i koniecznie się pochwalić! Wspaniała zabawa!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka