poniedziałek, 14 marca 2022

13 urodziny Art - Piaskownicy

 

Witajcie 🤗 Jest mi niezmiernie miło, że kolejny rok mogę świętować urodziny Art - Piaskownicy razem z całą ekipą niesamowicie kreatywnych dziewczyn. Cieszę się, że mogę być częścią tej ekipy. Niesamowicie się tam rozwijam i próbuję wielu dziedzin rękodzieła, o które nawet bym siebie nie podejrzewała 😉

Właśnie dziś rozpoczynamy na blogu Art - Piaskownicy świętowanie 13 urodzin. Niech ta trzynastka przyniesie nam szczęście i energię na kolejne lata tworzenia. 

A jak urodziny to muszą być także słodkości. Przygotowałam dla was taką trochę retro paczuszkę przydasi i jedną z moich kartek. Mam nadzieję, że zestaw wam się spodoba. O zasadach jak paczuszkę przygarnąć przeczytacie na blogu AP. A tutaj będzie mi bardzo miło jak zostawicie kilka miłych słów. 

Pozdrawiam ciepło! 

Angi

5 komentarzy :

  1. Super retro przydasie - nie jedna vintagowa praca by powstala z nich - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesyłam ciepłe słowa i ciepłe myśli 😊 życzę nieustającej weny i chęci tworzenia 😚

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przydasie przygotowałaś, ale to nie jest dziwne, gdy robi się tak świetne prace, to wie się co innej scraperce się spodoba.Ciekawa karteczka, z chęcią obejrzałabym ją dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne nagrody, wielu twórczych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak urodziny,to i pyszności dla gości! To świetna zabawa i sama radość móc brać udział w całym wydarzeniu:) Pozdrawiam i życzę wielu pięknych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka